Baby Goodbye

helgen har varit sjuk! haha blev ju som sagt fest hos W.D i fredags W.Q i lördags och soffhängs groggar i söndags:D haha ganska ruulig jag va där eftersom vi va hemma hos soffan också, haha okej kankse bara jag som skratta men ändå..

varit ledig idag, ganska skönt fick lite sov morgon sen stallet sen lite plugg och de blev lunch på markan synd bara att solen inte ville visa sig hade varit en perfekt dag..
nu sitter jag här ska snart ut i stallet och rida tänkte jag..

just nu vill jag bara bort från hallsta!

Adios

Passerar snart gränsen in i den andra världen.

Kommentarer
Postat av: soooooooooffan

vilken tur att vi ska till örebro i morgon då, så slipper du hallsta ;) haha / S

2010-04-06 @ 18:28:14
URL: http://fidelaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0