All the right moves

jahapp då va denna dag nästan avklarad.. började jobba kl 7 imorse och slutade kl 18.00 härligt väder har det varit och då finns det inget bättre jobb än mitt!
varit 3 vändor och löshoppat idag alla hästar skötte sig mycket bra måste jag säga, en del utvecklas snabbare än andra men så är det ju.. sen har det blivit ridning av 5 st också.. :) så skönt att nästan all snö är borta nu verkligen lycka!

tackade ja till lägenheten idag också, hihi ska bli spännande.. va inflyttning egentligen 1 Juli men jag kunde få flytta in redan 1 Maj så vi får väl se hur fort det går :) (Garanterat efterfest hos mig) haha ;) appropå fest mycket snack om mig och sofie..

tror de löser sig med Gävle också, eller hoppas det.. min anmälan hade tydligen inte kommit fram men skickade en ny nu så skulle de lösa sig.. och hästen får åka med Jossi upp i lastbilen så får vi se hur det blir med resten, just ja måste ringa och boka hotell nu.. alltid sista sekunden!

dusch nu sen upp och trycka in lite luft i däcken på bilen kan vara det värsta som finns! usch men jag måste för Niklas har ju varit duktig och bytt till sommardäck iadg :) efter det ska jag hem till Niklas tydligen folk där som kikar innebandy, jätte roligt(!) haha men ska passa på att plugga lite tänkte jag!

Ciao

What to say

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0