You spin my head right round

som sagt blev WQ för våran del igår, jag sara och erica satt hemma hos erica först.. erica skulle ha följt med men blidde icke så..
kan bara sammanfatta kvällen som Galen! haha kul vare.. haha åkte väl hem tunr två, blev ett stopp på Mimmis för att käka med robin max och niklas.. räkmacka, ja tack! :P sen efter lite mat i magen vare bara att börja knalla hemåt för oss.. de är längre än man tror spec om man går i högklackat, fy va ont jag hade men jag härdar mig själv..:D väl hemma tog vi farväl av Max och sängen kallade.. somna nog ganska fort.. bra skönt!

Kvällens galnaste; Alexandra Löfstrand

Tack för en trevlig kväll folket!

Tigrarna förföljer mig i sömnen 3 natten irad som dom finns där och smyger sig på..

Nu sitter jag på jobbet och väntar på att få åka hem slutar 20.00 då ska jag hem och tvätta(!) behövs verkligen.. sen sova Niklas jobbar inatt så blir till att sova själv, fast ganska skönt ingen som klagar över att man tar för stor plats i sängen..

Hästarna har skötit sig bra idag också.. :)

Byye!


Jag har dragit högsta vinsten, och du nitlotten...
Jag är lyckligast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0