you are putting a strain on my mood

sitter hemma hos Niklas nu precis kollat på Idol måste bara säga att Anders Bagge är såååå mysig!! :)
nu kollar jag för första gången på kändisdjungeln och det verkar elt värdelöst så ska byta kanal nu och hoppas hitta något bättre!

Tränade för Pether idag, uppvärmingen va bra handla om att få hästen igenom kroppen ordentligt.. bra bra (Y) men sen avbröt jag träningen för hon känns inte helt 100, så blir en vetcheck imorn så får vi se vad det kan vara för nåt..
dom ringde från Uppsala idag hittade ingenting från blodprovet, så imorn skulle dom göra hjärtultraljud, skulle vara skönt att få ett svar på vad det är med henne eftersom hon är så himla pigg och glad, men nånting är de ju som inte står rätt till.. även om svaret inte blir positivt så vet man iaf vad det är..

Milton ska även bli vaccinerad imorn, fast det sköter Erica! eftersom jag måste vara hemma och vakta telefonen.. thanks! :)

har fortfarade inte hittat något att kolla på så får blir efterlyst..

Ciiao

En del människor går mig verkligen på nerverna.. Blir så irriterad fast vet inte om jag ska vara det egentligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0