Whatever you do

nyss käkat lunch med erica blev kina mat idag igen(!)
ridit och fixat allt i stallet även klippt kassi, så fin blev hon.. förstår inte att dom börjar få vinterpäls redan, sjukt ju.. så natta ska klippas inom kort också..

jag och niklas började kolla på män som hatar kvinnor igår, verka bra men somna såklart efter en liten stund.. så måste kolla klart på den idag om jag hinner.. för ikväll vankas det utgång med bästa Sandra! (Y) hon & jag, bättre team finns inte <3

så ska hämta niklas från jobbet snart, sen ut till debbie en snabbis sen hem och hämta grejer sen vidare hem till niklas och börja fixa sig lite smått, samma problem som vanligt återstår fortf. vad ska man ha på sig? så konstgt väder idag också, regn om vartannat... svårt och klä sig då, (i-landsproblem eller vad)

nej, nu ska jag kolla när erica och tesa försöker koppla in hennes telefon, går mindre bra om jag säger så.. ;) haha

Ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0