We dont give a fuck

blev som sagt WQ igår..började med förfest hos linnea, med sofie, alex och linnea.. sen vidare på förfest nr.2 hemma hos putte.. sen drog vi till wq.. gaaalen kväll kan jag bara säga och minnes luckorna är många, välkommna! :P haha
sjukt roooolig kväll iaf :D
fick skjuts hem av min bästa Sandra<3 som snällt ställde upp och körde, tummen till dig..
sov helt ensam i stora huset hemma, mamma har vart i stockholm hela helgen och Niklas jobbade, så Harry Potter fick hålla mig sällskap inatt ;)

Kvällens galnaste: får nog vi brudar dela på, Alexandra Löfstrand, Sofie Fernström, Linnea Lindberg och Jag

I
dag har det hunnits med en fika på markan, med karlsson och Nicksi.. nu sitter jag och kollar web Tv från Sm i Umeå, och det år ing vidare för det hakar upp sig hela tiden.. :(
sen blir det hem till stallet och fixa och ätaaa, hungrig är jag igen.. :P

nej, nu ska jag göra något..

BYYE!

Ska vi gå hem ill dig eller hem till mig.

haha finns människor till allt verkligen.. om jag vore du skulle jag nog inte vara så glad ;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tror minsan att jag leder galenligen. För mitt namn stod väl med sist också, eller har jag fel? haha ;)

2009-09-27 @ 22:30:27
Postat av: linnea

om vi kör i helgen ska jag visa hur galen jag kan vara ;) 2 cider sen är jag igång. (4.7)



puss på er girls :D

2009-09-28 @ 19:23:59
URL: http://linneaidamaria.blogspot.com
Postat av: GABRIELLA

haha ja alex du leder hittills, men mycket som kan hända:D haha upp till bevis ästa helg girlsss!!!

2009-09-28 @ 20:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0