If i could turn back time

jaha, har som sagt varit i Ljungby och tävlat hela helgen..

Åkte i torsdags eftermiddags runt 18.00 och va nere typ 23.00, finns inge värre än att sitta i en bil i typ 5-6 timmar det bara kryper i kroppen.. resan gick iaf bra och packade upp allt och så när vi kom ner sen begav vi oss mot hotellet, världens mysigaste hotell Linne hette det super trevlig personal och allt..

upp 06.45 i fredags och ut till stallet och fodra och fixa lite sen åkte vi och hälsade på Hanne och alla unghästar samt Bianca :)

Bianca & Campoliete



Cho-q-laté

Cho-q-laté & Campanj

Liquid

Choz-e-phire

sen tillbaka till tävlingsplatsen och bara gå ch strosa tills man skulle ria vilket va typ 20.00 på kvällen, hade ett nedslag i 130 en godkänd runda ändå förta inomhus plus att hon va super taggad :P så istället för att hon tog igenom halvhalten så börja hon studsa och svårt att få något riktigt bra läge då.. men men så är det..

Lördag åkte mamma ut och fodra och jag fick sova! super skönt, gick väl upp vid 10 och dusha och käka frulle sen ut till tävlingpltsen och trimma Kassi lite sen var det bara att vänta, fy fan va segt det varit hur mycket starter som helst dom har inte varit klara förns 20.00 en enda dag senast blev det i lördags iaf tror dom var klara runt 22.00-22.30 lite väl sent kan jag tycka.. dom var ändå hyffsat snabba med att släppa iväg ekipagen men de som tog tid va preparering av banan och ombyggnaden.. Fick iaf 3 ner i 140 bara skitpet men ändå 3 ner än 3 ner för mycket men en mycket jämnare runda rytmiskt sett än den på fredagen..

Sen på söndagen var det jag som fick åka och fodra sen tillbaka och slumra lite sen frukost, red vid 18.30 typ.. största och mest tekniska bana jag ridit på 140 nivå och det största Kassi gjort så fick 4 ner.. egentligen inga grova nedslag där heller men men tar det som en lärdom, alla har ju lärt sig någon gång..
va väl hemma runt 01 inatt bara börja packa ur allt natta hästarna ta en dusch sen somna jag:P
jag och mamma delade på hemvägen, skönt för henne att slippa köra hela vägen så jag körde väl från Mjölby kankse.. höll på att köra på en räv också, mamma skriker akta djuret men jag ser inget djur förns jag är typ bredvid de som tur är sprang de åt rätt håll ner i diket.. dom brukar ju kunna ha en förmåga att springa upp på vägen framför bilen men de slapp vi iaf..

Helgen bästa kommentar drog iaf Andrew; Det är ungefär som att jag skulle säga att jag var dietist!? haha

just nu sitter jag hemma hos Niklas han ligge roch sover på soffan tillsammans med Milton ska snart väcka dom för att åka ut till Debbie sen hem och rida och packa upp det sista..

Tack till Erica som fixat hästarna hemma, vet att du läser detta din snokare ;)


Milton   Kassi  Niiiklas


nu ska dom väckas för att få lite fart på dagen!

Byye!


Ska man skratta eller gråta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0