Take me away

Sitter på jobbet, blev just ensam efter att frukost gästerna gått..
slutar kl 14.00 får se ska väl hem och rida och kankse överraska får se.. ;)

igår blev det en lung kväll, körde erica in till stan och fick med lite passagerare hem sen blev det att kolla på andra halvan av Freaky Friday, så braa film :D sen slockna jag i soffan.. mest trött.. sen flyttade jag till sängen tror jag somna innan jag lagt huvudet på kudden ens.. haha vakna 7 imorse va bara att kliva upp och åka till jobbet..

gjorde världens tabbe igår när vi körde inne i stan, haha hur lyckas man körde mot enkelt riktad.. hm.. klant.. hade kunnat sluta bra det där.. :P men va så jvla mycket folk ute va ju tvungen att hålla koll på dom.. sen att kartläsarna inte fungerar som dom ska.. haha

Väntar fortfarande på mitt comviq kort som skulle kommit förra veckan typ inte kommit än.. så jvla dyrt att jag har 3 och Niklas comviq så beställde ett comviq så ska man börja hålla koll på 2 telefoner igen (Y)

nej, nu ska jag nog städa litegrann..

Byye

You are my heart
I'm so happy, i'm so glad that i got you..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart jobbar du? :)

2009-09-20 @ 17:26:04
Postat av: Anonym

Preem...

2009-09-20 @ 18:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0