Stuck in the middle

varit och lämnat Debbie på uppsala kliniken ikväll.. gick bra! haha var bara ett helt företag att ta sig utdärifrån kan man ju säga.. tror vi körde förbi samma Preem mack 3 ggr.. ;) haha
sen gick vi in och fråga och fick hjälp, så körde vi som man skulle så kommer vi till samma väg som vi kom in i uppsala från där vi stannat och frågat poliser om vägen, nej då kunde mamma inte köra ner där för hon tyckte det va pinsamt så då kör hon rakt på, och vi va vilse igen(!) haha men hitta ut tillslut iaf.. va väl hemma runt halv 11 åkte kl 18.. :P

imorn blir en rätt busy dag, ska upp fixa hästarna hemma sen ut till berg.. sen hämta hö sen är det träning för Peter Markne på eftermiddagen fick en plats av Jossan, ;) efter det blir det en tur med erica lite guidning sådär:P
sen imorn ska jag fan i mig kolla på Idol, missa i torsdag och idag.. imorn kan inget stoppa mig från att kolla på det..

nej, ska ta mig en nattmacka nu sen sova!!

Nightynight!

Tankar, tankar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0