Partyline

Vart i stan med farmor idag! snäll snäll <3 köpte iaf två par tygskor, ett par lår höga stövlar, två blusar, skinn imiterande tights och örhängen :) blev även lunch på vivaldi.. mumma.. fick även hem min blus jag beställde från H&M

kom hem till niklas för ett tag sen satt han och wöide och spela fifa, otippat.. enda dom gör nu förtiden..
blir iaf innebandy ikväll, kl 19.00 närmare bestämt..

haha just ja, Milton va med ut till berg imorse igen och han gick inte in i hagarna, haha han kanske lärde sig trots allt.. inte för jag tror det men, haha visar sig imorn..

precis dushat nu och väntar på att niklas och wöide ska komma tillbaka och hämta upp mig.. så bär det av!

blir utgång imorn också! Yeey, me and Sääändy<3

Byye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0