Life is hard sometimes, just deal with it

sitter hos Niklas har precis lagat mat, blev potatisgratäng och lövbiff.. för gott va det :)

haha skulle klippa natta idag, hade klippt halva hästen sen ska jag börja på andra sidan då slutar maskinen fungera helt plötsligt:P hon är inte alltför snygg nu alltså, måste fixa det där fort..
sen åkte jag med erica till sura och kolla på soffa, det kommer bli as bra i hennes lägenhet.. sen blev det en fika på Preem :)

imorn är de inget speciellt tror jag, försöka få Natta färdig klippt.. sen på torsdag kommer hovis och Domino ska iväg på en liten tur.. :)
sen på fredag så ska jag och mamma fixa fönstrena i stallet sen på kvällen är det innebandy, Hallsta-Sura blir spännande efter det vet jag inte vad som händer, sen på lördag är det utgång tror jag.. även jobb på preem ihelgen..

Nu ska jag nog äta lite mer mat för det vara för gott, sen ska jag och Niklas mötas i en hemlig korsning..

Byye!

Har kommit på att saker kan lätt missuppfattas som man skriver.. Jag som skriver tolkar det på ett sätt och personerna som läser på ett annat.. För att det inte ska uppstå missförstånd så tycker iaf jag att man ska prata med personen innan man tar något för givet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0