Its never gonna happen

sitter hemma hos Niklas nu, precis kollat på Idol haha så sjuka människor det finns har fått en favvo iaf, västeråååsaren! (Y)

Tränade som sagt för Lotta idag, det gick bra :) bra övningar.. jag och lotta hade en övernskommelse också, har lätt för att "rätta" bakåt när jag blir irriterad på kassi för jag vet att hon kan ändå ska hon hålla på och tjaffsa.. pucko.. aja det va iaf att om jag rättade bakåt 1 gång till så skulle jag få springa 10 varv runt ridhuset, då jvlar gick de bra helt plötsligt jag som skulle behöva springa dom där 10 varven.. :P ha ha
hade iaf mycket flytta undan för skänkeln och få med hästen runt i sidorna hela tiden, gick uber bra på slutet! :)
så positiva tankar inför Ljungby ihelgen.. hoppas de går bra nu..

nu ska jag snart hoppa in i dushen.. blev en Hundtricket kommentar för ett tag sen.. när han såg att jag satt med ridbyxor i soffan (ooops) Kom di hit med tuben eller? ;) haha så nu sitter man med byxorna i knävecket och känner sig allmänt dum.. :P
efter dushen blire nog en film sen soova :)

ska tydligen hämta Niklas och Karlsson istan imorn... (Jag?) dum fråga egentligen men man får väl ställa upp då, somden underbra flickvän man ska vara.. Fast det blev ett sug i magen.. ;) haha

Byye!

Kommentarer
Postat av: Karlsson!

Det gillas klart du ska hämta oss :D.. Som sagt kul att prova nå nytt nångång hahah!

2009-09-08 @ 21:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0