Im famous you know

Sitter på jobbet nu, vart rätt mycket folk nu på morgonen faktiskt.. :) Får dagen att rulla på lite snabbare.. efter jobbet ska jag städa bilen, sen vidare förbi farmor tänkte jag sen hem och rida och ikväll satsar vi på mys kväll.. dreamteam..

Gårdagen blev inte riktigt som planerat, fick åka och hämta hem Debbie iaf och dom har fortfarande inte hitta något.. :/ satt i kö från början av Enköping från Uppsala hållet till Hummelsta typ.. jätte kul med en häst som inte samtycker.. hon är lite speciell den där damen om man säger, skrapar och lever rövare om man kör för sakta.. :P
va väl hem runt halv9 va de bara viadre till Ullis, satt där med henne och Erica trevlig kväll, sen vidare på lite äventyr sen ner mot centrum för att möta upp Niklas, har nog aldrig gått så fort att gå (ja, jag var faktiskt typ hemma men ändå går man ner till centrum fram och tillbaka) hatar att gå ensam på kvällen finns nog inge värre.. usch..

Ska nog göra lite nytta ist kankse.. :P

ByeeByee

Jag kan, Jag vill, Jag vågar satsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0