If we ever

sitter hemma hos Niklas nu.. skulle följt med till Sala på match men blev ändrat i sista stund, så nu blir det idol för min del ist.. inte helt fel det heller..

Humöret har inte varit på topp dag heller.. va är de som händer förstår inte riktigt.. ingen i min omgiving mår heller bra om detta ska fortsätta.. men men får väl ge det hela lite tid antar jag..

pricken över i:et va iaf idag, bestämde mig för att lägga in musik på min mob och ut och gå, precis laddat hem david guettas album (Och Niklas man uttlar det getta, hörde jag på radion imorse.. sådetså) så stoppa in sladden i mob ser jag att hund FAN bitit av den på mindre än 3 min gjorde han det.. hundjävel hade kunnat slängt ut han genom fönstret.. men de gjorde jag så klart inte.. fast det var jäcligt nära..
gick ut och gick iaf, hade vatten paus hos erica så ringde mamma och sa att jag va tvungen att komma hem.. jag som verkligen fått motivation för att gå, då ska man inte bli avbruten.. åkt iaf hem och red, dom va så duktiga så..
sen blev jag hämtad av Niklas och nu sitter jag här..

Kom på att in bil står kvar hemma, så får kanske slutet av min prommis ändå senare ikväll, blir perfa! :)
Känns som kl är typ halv 11 men den är inte ens 19 än, åh gud nu börjar jag bli nervös också.. hoopas det går bra för pojkarna idag! haha Senaste matchen jag va på, tyckte Karlsson jag skulle vara rädd om hjärtat, så kanske tur ändå att jag inte är med. ;)

Pappa ringde för ett tag sen också, och berättade att jag skulle bli syster igen, (Yiiipe!!) :) en del personer förstår, haha
måste försöka åka in till dom ihelgen, för jvla dålig jag är på det..

kom på mig själv att sitta och sjunga till Tomas Ledins - En del av mitt hjärta..

nej, nu ska jag nog diska eller nåt, känns bättre och säga att man ska göra det fast man inte gör det.. :P

Byye!


Hand i hand genom lycka och motgångar ska vi vandra, vägen kommer vara krokig, med tvära svängar. Ingen som säger att det kommer vara lätt men det kommer definivt vara värt det. För när vi når vägens slut så når vi den tillsammans.
Nu är det inte längre Du eller Jag utan Vi. Det handlar om oss nu. 

När två blir en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0