Hit the road

va en bra dag igår! :) red och fixade på morgonen så allt sånt va klart sen mot kvällen blev det utgång med Sandra Christian och Johan, hamnade på Silk tillslut.. helt okej, va ett tag sen man var där, men lika kul som vanligt.. fast jag har festaste bulan i bakhuvet och ont i knät, blev en vurpa.. hmm..

gått bra och jobba idag och känner att mitt humör är på topp! (Y)
slutar om ca 1 timme, då blir det att hämta upp sara sen vidare mot Nibble hallen och kolla på match.. ska bli spännande.. :D efter det hem och rida se om Sara vill vara snäll och rida en häst åt mig idag så går det lite fortare.. Mamma har varit snäll och longerat Domino åt mig så bara två kvar då..

efter det blir det nog utgång som det ser ut men lite delat om vart vi ska Qwarn efter som det är sista för säsongen eller BMB, kommer väl bli nå helt annat bara för det, får se vad kvällen bjuder på helt enkelt.. :) trevligt kommer det bli iaf..


Byye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0