Happy ever after

vart en rätt lång dag idag.. kl stog på 6.30 upp åkte hem och fodra sen ut till berg fodra kasta ut alla och mocka, sen hem och kasta ut hästarna och mocka.. sen åkte jag upp till Niklas ett tag :)

på em har jag äntligen fått min garderob ihop skruvad, men den får inte plats så som jag vill ha den.. :/ blää..
Mitt tålamod har inte varit på topp idag vet inte varför, glad ena sekunden arg nästa ledsen nästa.. aja kankse är bättre imorgon...

Niklas är på träning eller dom har löpning, så kom Wöide med världens bästa ide att han skulle ta med Milton ut och springa, så dom är väl ute nu tror jag. undrar hur det går för han brukar ha en förmåga att jaga fötterna ist, haha (milton alltså :P)

Är tydligen hockey ikväll färjestad.. :( haha men fick väg han att kolla någon annanstans så jag kan se Idol och Hollywood fruarna, måste ju se vad Anna Anka kommer med för förståndiga tankar idag då.. haha

blir en dush nu..

So Long

You are mine only mine, Nobody can  take you away from me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0