Dont say a word

va trevligt igår :)
idag mår jag lite halv taskigt faktiskt, vet inte varför men hoppas de är borta tills imorn..
jag och N gjorde iordning godastematen idag lövbiff,potatisgratängoch bea sås.. fi fan va gott de va börjar bli hungrig igen och vet inte om de väntas tacos.. :P skulle inte sitta helt fel iaf..

Longerade Domino coh Kassen idag, skött sig bra.. Natta fick vila och hon åker inte med till Ljungby så blir bara Kassen sen nu får vi se om det blir Niklas som följer ist för mamma:P ska nog gå bra, hehe han är så duktig istallet!! :) min skatt<3

komme lite bilder från stockholm dom personliga kommer upp sen har dom i mob och sitter typ aldrig hemma vid datorn så jag kan lägga in dom och tänker inte på att ta med sladden hit..

Ciiao




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0