Dont leave me this way

är sjuuuuuk!! blä, värsta jag vet.. ont i halsen, huvudet, världens tryck över tinningarna, snorig som ett as och kan inte ta nässpray för det är det värsta jag vet, det rinner ännu mer och jag nyser som aldrg förr..

upp imorse iaf ut till berg och fixa sen hem och mocka och fia, sen däckade jag i sängen vaknade igen runt 13.00 åkte upp med bilen till niklas och slockna på soffan igen och vaknade inte förns runt halv 5.. då hade Niklas varit så duktig och dammsugit, torkat golv, diskat, dammtorkat, sytt upp gardinerna.. så duktig så! :)  <3
Sen hem och ta in hästarna och ge dom mat sen handlade vi och de blev lite mat gjord.. nu är han på träning och jag har precis kollat på idol, bara älskar Erik! han måste vinna.. :D
och nu är det oskyldigt dömd som gäller..

imorn kommer hovslagaren runt kl 10.00 sen inget mer spec, måste hämta hö hur jag nu ska få krafft och ork till det men det löser sig..

Måste rätta en sak som jag skrev igår som Niklas kommenterade, skrev att det var innebandy match mellan hallsta och sura på fredag.. och hallsta fick man ju inte skriva utan det ska vara Norrby (finns bara ett hallsta lag i min värld, men men) så då var det gjort också.. :P

nu ska jag gosa ner mig i soffan med täcke och kudde, mest mys.. niklas kommer hem senare han skulle kolla på fotboll och det får man inte göra i denna lägenhet ;) haha sover antagligen då men men..

byye!

Skönt att det verkar lösa sig..

Kommentarer
Postat av: linnea

krrrrya på rej!:)

2009-09-30 @ 22:15:33
Postat av: GABRIELLA

thanks snyggo :)

2009-10-01 @ 18:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0