Dont leave me outside, Let me in

upp kvart i 7 imorse, medans Niklas låg kvar och mös i sängen det lockade kan jag säga.. åkte hem och fodra, sen ut till Berg och fodra, släppte ut och mockade sen hem och kasta ut hästarna och mocka där..

Besiktigade bilen i köping, ja blev väl som väntat. haha tur hade jag iaf att dom inte kollade bakluckan fast lampan i bilen lös..
sen tog vi en tur till Hummelsa och köpte godis, Niklas skulle handla med måtta och det slutade på 72kr.. haha
sen åkte vi till Ikea käka och skulle kolla på någon hylla, men hitta inget bra så blev ingen..
sen hem och fixa lite i stallet och nu har jag kollat på Idol och Hollywood fruar, haha dom är ju för roliga alltså..

och nu ska jag göra pommes åt Niklas som snart kommer hem från träningen.. :)

Byye!

Vart är du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0