Damn youre hot

Mamma och Niklas är och köper bil! Yeeey, äntligen.. blir en bmw..

Dagen har rullat på bra, hästarna har skötit sig.. Milton va ute på ett litet äventyr, jaga rådjur.. han va faktiskt flåsig när han kom tillbaka, händer ju inte direkt när jag är ute och springer med han.. :P
tvättade igår som sagt, förstår inte tvätten hinner aldrig tork.. knepigt det där..
va även ute och sprang och va inte helt död efter 500 m men efter 550 typ.. haha

imorn jobbar jag, sen ska jag försöka se på niklas match plus att alex och karro hade match även 3 hästar att rida, vet inte riktigt hur jag ska få ihop det hela men löser sig nog :)

ikväll blir det lungt, ska kika idol och så.. och vänta på att nicks kommer hem.. :)

en sån blir det.. (tror jag det va..)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0