Bring it on

jag somnade kl 22 igår, haha längesen jag somna så tidigt.. och somnade såklart på soffan också.. vakna till lite under kvällen av Niklas som skrattade till, varför ver jag inte men.. kl 1 bestämde jag mig för att det var dags att masa sig till sängen.. slockna på två röda.. men kan väl inte påstå att jag va så mycket piggare imorse för det heller.. ut till berg, sen hem Sandra kom förbi en snabbis och hämta lite kläder och en hjälm som jag hoppas blir såld ;)
och nu är hovslagarn här och har varit sen kl 10, och jag funderar på att åka upp och handla.. är grymt sugen på kyckling, pommes, och bea.. skulle sitta fint dä...

så blir det nog..

So long

Dom som säger att den enda sanna glädjen är skadeglädjen, Dom kan inte känna riktig glädje..


Fast det var väl inget nytt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0