Baby Love

valborg igår helt okej kväll måste jag säga! :)
Sandra & jag satt hemma hos alle och käka kladdkaka och drack, väldans mysit stumpan.. det slutade iaf att vi hamnade på Qwarn efter typ 1 timmes skjuts letande, helt sjukt men okej hur många kan köra på valborg liksom? smart av oss, haha
när vi väl står i kön så tappar jag först bort mitt körkort, sen hittade Jojjo det i min plånbok, stabilt sen tappar jag bort bankomat kortet.. kass är man men det hittade jag när vi skulle åka hem ( i plånboken) helt sjukt..
Va iallafall grymt mycket folk där! (Y) massa folk man kände, men på ett sätt är det nästan jobbigt när man känner alla för då måste man prata och vara trevlig, man kan liksom aldrig helt slappna av.. men men kul vare!

Sandra var liksom bara tungen att släpa med sig hela kladdkakan i bilen till qwarn.. haha stjärna!

efterfesten då... jo hur gick det med den?

ikväll, vet jag inte vad som händer det lär väl tiden utvisa..

nej nu ska jag sätta fart ut i stallet och fixa! :)

Hörs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0