You spin my head right round right round

sitter på jobbet nu, väldigt lungt hittills.. skönt men skulle hellre vara ute i de fina vädret om jag säger så..

gårdagen, ja hur ska man sammanfatta den? hm skratt!? skrattade konstant i 3 timmar säkert, jag och sandra va på förfest i kbk (av alla ställen, men med grymma människor som livar upp stämingen spelar de ingen större roll vart man är..) med öl spel och sanning och konsekvens;) bilder kommer, de lovar jag :P sen begav vi hos hem till myran och fortsatte, träffa massa folk snacka och skratta!!
gick faktiiskt upp tidigt  igår morse och red och gjorde alla hästarna innan den värsta värmen kom.. sen på e.m. begav jag och niklas oss av mot karlstad för att hämta hans bror, oförglömlig resa..HAHA jaa...
hade planerat att vi skulle vara hemma till fotbollen men de sprack ju redan innan vi åkte.. kom iaf hem så vi hann se straffarna det bästa om jag får säga de själv.. jag hade sagt redan att England skulle vinna, och vad gjorde dom? haha jag är bäst, eller landsförrädare va de va?

ikväll får vi se vad som händer, slutar 8 då ska jag  hämta hunden sen hem och kvällsfodra, sen blir det nog sura och herrgården.. se vad kvällen har att erbjuda, ska iaf köra idag för omväxlings skull.. :P

Det är en film för två, haha klockrent..

Hörs!!

 me and my best girl! <3 Love you bby ;)

Kommentarer
Postat av: Sändy

<3

2009-06-28 @ 17:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0