You must save me

utgång igår som agt, hamnade på Silk sjukt varmt och grymt mycket folk! shit alltså, hatar när de är Calypsofest för de är dö varmt sne igår sprutade dom ut toa papper(?) till vilken nytta att man skulle torka varann eller..:P ha fattar inte.. men är väl inte mening heller natar jag..
Blev iaf örfest på Hässlö först har väl varit på bättre om jag säger men dög iaf på slutet.. några jävlar som drack upp våran sprit, köp egen för fan! kanske va lika bra annars hade de väl blivit TOTAL urspårning... haha
Blev även efterfest till tidiga timmar in på morgonen sen hem och sova, fickl även mat där på motgonkvisten, finns det något bättre eller? fyllekäk, me like! och nu är jag precis klar i stallet ska in till stan med farmor sen och gå runt och kika lite sen hem till pappa och fika! :)

har sovit totalt kankse 3 timmar inatt, haha och imorn är man på't gen fast blir Qwarn då ska vara här först med tjejerna och fika och förfesta sen vidare till Qwarn.. kan inte bli annat än lyckat, mina brudar äger<3


Ska försöka hinna ner på tävlingarna okcså tänkte jag, men de suger ju om de ska vara sånt här väder.. bläää kom igen nu solen va fan!


Efterfest, Me like!


Hörs!!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0