You better die young

redan klar i stallet sjukt skönt faktiskt.. Sandra kom och hjälpte mig och red så hon fick rida Kassen idag, alltså HAHA Kassen har aldrig bockat med tro på fan att hon gör det med Sandra, haha klockrent.. men hon satt kvar!
hennes min alltså såg ut som om hon nyss sett ett spöke:D

ikväll blire krogen igen(ovanligt) men man lever bara en gång som vi brukar säga.. För tänk och vakna upp om typ 15 år och känna att man inte levt livet, då skulle iaf jag bli deprimerad och vilja ta livet av mig så därför lever jag för fullt just nu!

nej, nu måste jag sätta fart med resten! :)

Hörs!!

Måste även säga Grattis till C som klarat körkortet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0