Shake my world

Blev som sagt lite mys hemma hos mig igår med tjejerna inklusive förfest :) de va väldans trevligt, sen drog vi vidare mot Qwarn va inge vidare med folk men trilla in några stycken efter kvällen.. en helt ok kväll helt enkelt..

jag och sandra tog sen bussen och de va bara jag bettan jessie och sandra kvar på den när vi kom till hallsta  så den åkte upp i Näs istället för att åka runt och vi hade behövt gå från Skantzö.. är inte speciellt långt men i det tillstånd man va plus att de va sjukt kallt ute.. Brr
Väl hemma tröck vi rostmackor med ost och Oboy till sen typ resten av tårtan som va kvar från tidigare.. Låg och garva åt ingenting en halv timme sen tog det 2 sek så slockna båda två.. haha

Drömde världens marddröm va inte så läskig egentligen men vaknade med hjärklappning och helt andfådd.. haha (bra där)

Ikväll blir det väl glida in i dimman igen(kankse, bolaget va ju som sagt stängt men de löser sig nog på något sätt skulle jag tro) vet inte om det blir stan ikväll eller om vi kör Qwarn igen, visar sig..

Måste bara tillägga att en del som va på Qwarn igår skulle kankse inte varit fullt så fulla som dom va, förgå med gott exempel, Va e det?

HiHi den står på bordet, va mammas kommentar när hon hade lämnat av oss på qwarn jag leta som en galning efter min sprit som jag skulle ha i bilen men hittade den aldrig, sen när vi efter tag när vi kommit in får jag ett Sms från mamma där det står HiHI de står på bordet.. fan va arg jag blev, haha jag burkar aldrig glömma något...

ska ordna lite nu..

Hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0