One more night

Tävling på Strömsholm idag, hm inte mycket att säga faktiskt regn ch den banan är ingen bra kombination.. Natta hoppade jätte bra men resultat mässigt inge vidare.. men men såna dagar finns de med, kassen strök jag då de började ös renga ännu mer..

Student fest på Qwarn igår, va faktiskt roligare än vad jag förväntat mig! först hem till Sara på mat och förfest sen vidare till qwarn då, HAHA Sandras vurpa börjar bli en gång om kvällen de där blir då alltså antagligen ikväll med:D för ikväll styr vi koserna mot stan och Silk som de ser ut nu, blir först förfest här hemma eftersom min mor e nere i Skåne så slipper hon höra oss tjattra så mycket:P
se om de blir någon efterfest idag då? va ett tag sen nu tycker jag, alltför längre sen med andra ord..

Sandra e grymt taggad, och jag lite mindre för en gångs skull brukar vara tvärtom.. Men de ordnar vi med första groggen sen..:D weeeey

kul för alla som tog studenten idag, i ös regnet!


Ska göra mig iordning, Sandra får väl Adhåkan annars.. HAa

Hörs!! i dimman..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0