Make youre body work hard

Jätte kul och jobba när de är världens bästa väder ute, och alla ligger och steker medans en annan sitter inne liksom.. orättvist, hm ja!

Blev som sagt sura och herrgården igår, bra kväll! hade skitkul va längesen man festa alla tjejer också<3
slutade ju jobba vid 8 åkte och hämta hunden sen hem och fixa mig sen till Sandra, planen var den att vara nykter men den gick inte riktigt i lås.. vidare och fixa virke m.m sen hem till elli och börja parta! sen vidare ner till herrgården, mycket folk och en trevlig kväll! skulle blivit efterfest men de sket sig så jag och Fanny åkte hem till henne och sov, haha sällskap fick vi.. knappt nå trångt va det iaf.. haha lyx, och en jävel som snarka så man trodde att taket skulle flyga av..:P
vo somna kankse 4- halv 5 sen upp halv 7 imorse, lagom pigg va!

och nu sitter jag på jobbet som sagt slutar 8 då blir de hem till Sandra och dricka té pch snacka om gårdagens bravader! ;) efter det ska jag hem och mysa och kolla film för två! ;)

Bilder från helgen kommer imorn, och en del bilder haha, aja man får bjuda på sig själv säger jag bara! ;)

Hörs!!

Lugnet före stormen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0