Lost and found

vilket pissväder det är ute.. enda dagen jag kunnat solat dom här dagarna va igår för sen har jag jobbat resten känns kul.. får väl gå runt och vara blek resten av sommaren.. blää..

i lördags drog vi iaf en sväng till Pluto, var väl ingen höjdarkväll inte mkt folk och dålig musik.. plus att det va 23+ så va ju inge roligt folk som va där heller så att.. och det slår aldrig fel jämt när jag och Sandra är på pluto suger de, så nu har vi sagt att vi inte ska gå dit nå mer..:P haha
på onsdag är det calypso festen på Silk (om jag inte minns helt fel) är nog inte helt omöjligt att man hamnar där...:P

sen ska vi fira mig på fredag käka tårta och supa sen efter det blir det qwarn! :) weey skönt att inte va på andra sidan stan för en gångs skull:P
Är ju även Strömsholms tävlingarna och så ska man hinna fira med släkten, kommer bli en stressig helg de dhär, plus att man garanterat ska ut på lördagen också;) haha

(Jaha, hur blir det här nu då, come on..)

Hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0