Is it true

sol ute idag igen, för härligt! kvällen igår blev grill och mys i kolbäck sen fotboll, jag och sandra kanse inte är världens största fan av det men men med trevligt sällskap så funka det med! :)

idag ska jag fixa stallet sen sola, sen ikväll är sista delen av kursen hoppas de går bra ska ha prov och grejer:/ ahha sen efter det ska jag köra lite folk..  imorn blir de nog Rix Fm festival daughtry kommer ju dit, så ska nog in en snabbis, sen på kvällen vet jag inte vad som händer.. men på fredag blir det nog party och på lördag ska vi fira Elli som fyller år på måndag, och de blir väl sura dagarna då antar jag.. haha ska bli intressant:P trevligt trevligt....

Vilken succé man skulle göra i ditt liv om man bjöd på kall bärs och kol svart bacon! haha Du är körd..


Diffrent faces with no name, help me understand
ska ut i solen och schteeeka lite nu!
Hörs!!

 me and my only girl

Kommentarer
Postat av: Sändy

<3

2009-06-24 @ 14:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0