I'm going to rehab

för trött idag, sitter på jobbet nu efter 1,5 timmes sömn.. bra däär! fan att jag aldrig lär mig haha gör samma sak varenda gång alltså..

Blev ju som sagt Konrad igår med Erica & Säändy, helt okej kväll måste jag säga.. lite mycket alkohol för vissa personer (och det va inte jag) men de rädde upp sig bra iaf! blev fyllekäk på Saffets lite omväxling sådär.. Hoppa in i bilen halv 3 men va inte hemma förns halv 5 tror jag, haha två timmar att åka från stan till hallsta, med lite omväg just i stan,sen kolbäck, sen stan igen sen hem.. men vad gör de så länge man har bra musik och trevligt sällskap!

Alltså de har fastnat en låt i mitt huvud som jag nynnar på hela tiden, och då menar jag HELA tiden.. barabarpapapao, och just nu förtillfället kom jag på en låt vi lyssna på i bilen hem igår, om om om om om om igeen.. så är dom två som ekar i mitt huvud hela dagen..

Vilket jvla skitväder det är!! blir deprimerad spö regn typisk svensk sommar..
se hur de blir med Ölands resan nu då, om de inte blir Öland va fan blir det då? vägrar att sitta och göra ingenting så om någon har nå bra planer så säg till..


har hänt något med mitt höger lår, så fort jag kommer åt de så ilar de i hela benet, uuusch..
Åhh gud vad jag längtar efter min säng just nu, de va ju inge lockande och ligga kvar imorse då..:D

Nej, nu ska jag psyka lite med stammisarna, har ju skaffat en pojkvän här också men de är hemligt, (så ssch perra) haha King!

Hörs!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÖLAND!

2009-06-14 @ 15:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0