I used to laugh it off, i used to look the other way

men inte den här gången tydligen..

Blev som sagt utgång igår men min älskade Sandra som vanligt:P blev konrad eftersom Silk har säsongs stängt:P inte så mycket folk, men lite iaf.. helt OK kväll, men inte mer än så..
haha så tänkte vi att vi skulle ta nattbussen hem, tjo tjena att den gick de va ju röd dag och allt.. som tur va va inte själva om att åka till sura så blev ett gäng som beställde taxi och kom hem i skaplig tid iaf..

veckan som kommer då, händer väl inget speciellt Sara tar studenten på torsdag så blir att fira henne och glida in i dimman, again:D we like it.. sen på fredag är det tävling på Strömsholm med Natta som går 110 och 120 och kassen går 130, hoppas på att det är bra väder då.. inge regn tack..
Sen på kvällen vet jag inte om jag och sandra intar Bmb för omväxlings skull, det visar sig sen är det jobb lördag och söndag och kanske en start med kassen på lördag beroende lite på..

Förstår inte riktigt vad som händer just nu, mycket på gång men ändå ingenting..Dubbla budskap förstår jag mig inte på..

Hörs!!

 en liten dans på vardisken blev det tydligen också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0