I have a crush on you

nyss kommit hem från träning, gick super bra! :) peter va nöjd, de är huvudsaken:P  idag har jag fått mycket gjort.. Sandra och jag gick upp kl7! imorse hämta hö och fixa i stallet, sen vidare med sopor sen in till stan och shoppa, fast jag egentligen bara skulle köpa nödvändheter..:/ oops blev ett par skor, bikini, chinos.. fast de jag absolut va tvungen att köpa ett minnes kort till min kamera glömde jag ju såklart!! :P haha

ikväll då, blir det PACKA!! har inte ens börjat och åker imron, alltid ute i god tid..:P sen ska jag försöka hinna sola också tänkte jag.. för man har ju inte haft tid när vädret tillåtit och när man haft tid då har vädret varit piss.. Hoppas på att det blir ett bra väder i helgen! sol sol SOL vill vi ha, hela tiden..

igår när jag va ute med hunden såg jag en igelkott, skit söt.. men de jag skulle komma till i förrgår såg jag en grävling, igår såg mamma en räv och jag en igelkotte, måste bo i ett djur paradis!

Kan nog inte blogga något ihelgen, men blir nog ett inlägg imron innan jag åker.. så alla som snokar kan ju läsa på måndag ;)
ne, nu ska jag sätta fart!!

Hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0