Hooligans

sitter nu är med min Sääändy<3 nyss varit ute en sväng med hunden, snart ska vi kika vi hade iaf tur med vädret (igen) och käka godis.. snacka skit ska vi nog gö också..:D imorn har vi så grymt mycket att göra.. ska åka och lämna in häst täcken på tvätt, ner en snabbis på stan för inhandla lite nödvändheter m.m. plus att jag har träning på Skästa kvart över två för Pether.. ska bli intressant och se hur jag får ihop dagen, men de löser sig nog.. hah
och imorn ska Sadra köra transport för första gången, haha kan bli en upplevelse..

Snart bär det av till Öland, eller rättare sagt på torsdag.. åh det ska bli så skönt och komma härifrån ett tag just nu, kankse allt hinner lägga sig lite i hope..

igår kolla Sara och jag på Green street hooligans, så sjukt bra film eller rättare sagt sjukt snygg skådespelare, tror jag är kär.. helt sjukt:P ha

träna på Domina idag för Lotta i rekasta, gick bra! stolt över han, väldigt snäll va han :) Va en väldigt bra övning för honom, hitta en bra rytm och sen försöka hålla den hela tiden, fast man bröt av till trav och sen fatta galopp igen.. sen just att man inte skulle åka, utan rida igenom varje kurva så hästen är med en hela tiden!
Nu ihelgen när jag åker bort så tar mamma<3 hästarna dom blir longerade., så skönt att dom slipper stå är dom inte lika galna när jag kommer hem.. :P

Sweetie, hjälp! :P Ha Ha

Ska umgås med min älskade nu!
Hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0