Here comes the night

Imorgon tar min underbara gumma Sara studenten! Grattis tjejen och alla andra!!
så imron blire rida och fixa på förmiddagen sen göra sig iordning för kvällen, blir först käk hemma hos sara sen vidare till Qwarn :) kul väder det verka bli, vill ju ha klänning men kommer ju frysa ihjäl speciellt om mans ka vara på Qwarn.. så får se vad det blir fast med lite alkohol ikroppen brukar man inte frysa så mycket ;) haha

Alla hästarna skötte sig riktigt bra idag, Natta blev lite spänd i höger varav men gick ur ju längre jag red, och Kassen rä världen största diva hon tycker bara att hon ska hoppa höga hinder varför ska hon gå bommar och annat tjafs!? haha king hon är.. Domino va väldigt fin idag, lätt i handen och inge dragi! så tummen upp till honom:D

Tävling på fredag som sagt på e.m iaf tur det:P hoppas på bättre väder! sen blir de väl antagligen utgång på fredag kväll också hoppas vi på.. Sandra skrev iförsig idag att hon va sjuk, haha då fråga jag hur de skulle bli med helgen planer då? till svar fick man; En sjukdom har väl aldrig hindrat oss förut eller? haha:D

nej, nu ska jag kika fotboll sen blir de vi hade iaf tur med vädret (igen) och efter det blir de Paradise mitt nya favvo program!

Hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0