Forget the past

som sagt hemma från Öland nu, kom hem igår men va way to tired för att skriva.. har varit hur bra som helst! mycket sköna människor, och de bästa av allt jag träffa inte en jävel jag kände! :D eller vad jag kan minnas iaf..:P har hänt så mycket roliga saker så kommer knappt ihåg hälften, fast vissa saker kunde man ha hanterat bättre! ...

blev iaf hemma "fest" i torsdag jag sandra niklas dom andra nissarna drog till Starnd, sen blev de Starnd fredag-lördag i fredags utan Sandra för hon tappat bort sin plånbok, när vi kommer  hem ligger den i hennes handsfack i bilen.. Kass(!) är bara för namnet, är väl de sista man kollar innan man åker..:P
HAHA hon trodde även att Öland hörde till Danmark!? gått i skolan? :P

de tråkiga som hänt är att min kamera är spårlöst försvunnen!? aja, kunde varit värre..:P

bilder kommer upp ikväll för har inte tid nu, för ska ha nån kurs här om nånting.. mellan 18-21..

hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0