Dreams come true

Vilken kväll igår!! börjar med att Sandra och jag e grymt otaggade glider iaf in till stan och Konrad rätt mycket folk va det iaf..:D helt okej, mycket gratis alltid bra, helt ok musik  but way to much drama for me!!

slutar med att Sandra blir utslängd, AHHA kass som människa vi glider till donken sitter och käkar glider vidare till nattbussen då de blir slagsmål, åh vad jag hatar sånt men en del folk alltså va fan pysslar dom med?! har ju hört att de brukar vara så på nattbussen men har ju alltid lyckats klara mig från sånt fram till igår.. anländer iaf till hallsta typ 03.00 börjar den härliga promenaden från samhället och hemåt med fetaste huvudvärken och grymt trötta ögon.. hem kom vi iaf till slut väl hemma kan man ju såklart inte sova nä, då blir man pigg:P somna halv 5 typ vakna halv 8 imorse pigg som en lärka:D

Dagen som varit hitills då, fixat stallet och städat lite sen blir det jobb 14-20 för att sen glida in i dimman igen i guess..:D tror dock att Sandra kommer lämna återbud ikväll, piss råtta..


Tror iaf Sandra och jag har spikat planer om Midsommar, vi drar till Öland!! fan bva härligt och komma härifrån ett tag träffa nytt folk, kan behövas..

nej, nu ska jag fortsätta städa för att sen bege mig mot jobbet! :)

Hörs!! 

I apologize

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0