You make my day

haha, ja gårdagen va sjukt kul, but way to much alcohol, men de va kul tills de örja urarta, jag har af lyckats vakna med fetaste ångesten brukar inte hända men nu kom det.. usch och fy på mig.. förstår inte hur jag tänker ibland, om jag tänker över huvud taget.. tror fan inte jag gör det.. bläää vill helst inte tänka på det men de liksom ligger och gnager i bakhuvet..

bilder kommer senare för är på jobbet nu Sandra lämna mig för ca 30 min sen och hon gick av sitt skifkt kl 14 snacka om att älska mig;) haha vill helst inte va ifrån mig alls, hon lyckades med att ha sönder tvätten på kuppen också.. haha eller va väl egentligen inte hennes fel men så kul för jämt när vi ska tvätta våra bilar händer de nå, min bil fastna i torken! :P haha och sen idag hennes.. klockrent..

ikväll vet jag inte vad de blir, antingen Sandra eller Mr. student:D haha internt..

nej nu ska jag äta..

Hörs!!

åhh, min pudding<3!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0