You deserve to get wet

vilken jävla kväll igår, haha

började iaf med att jag sandra och christan satt hemma hos han och grilla och körde lite öl spel, sen vidre mot stan och förfesta vidare.. trevligt folk och en trevlig kväll! sen ner på stan, har nästan precis hoppat ur taxin så öppnar himla portarna sig och regnet står som spön i backen konstant.. har nog aldrig varit så blöt nånsin.. ah iaf vi skulle på sjö krogen så börjar traska ner dit kommer ner kö på typ 2 km ångrar oss snabbt och tar skydd under träd för att fundera över vad i ska ta vägen.. vi bestämde oss snabbt för ått åka hem, så måste ta oss upp mot stan igen, så halv springer mellan broarna och stannar under dom ett tag för att hämta andan för att sen lubba vidare till nästa.. ah herrgud, men kul var det iaf trots att man lär bli sjuk om inte annat..
kom iaf hem till slut efter mycket köande ut ur stan, kommer hem de blixtrar och åskar så jag höll på att dö.. jag är den som egentligen tycker de är mysigt när de är helt kolsvart ute och blixtarna lyser upp hela rummet, men igår va de fan otäckt..

Gud gillade inte Västerås igår, undra om han tänkte på miljön, va ganska smart av han ändå...

Drömde sjuksate drömmen inatt också, jag och sandra satt och festade kl va halv 8 på morron och vi kommer på att vi ska jobba och öppnar kl 8, blev panik att ta hennes bil till jobbet, ska backa ut från en parkering då kör jag över christians katt, guzz haha halva huvudet hänger fast han lever och försöker klättra upp för en vägg och blodet sprutar över allt, mest sjukt.. haha hade en konstigt känsla i kroppen när jag vakna imorse, har ingen aning om varför men de va inge vidare.. men ibland drömmer jag så jag börjar nästan tro att jag är psykisk sjuk lr nåt, men de är väl normalt va!? :P

haha nej, idag ska jag ta det lungt ska fixa och greja ute i stallet.. redan mockat och så men ska ut och rida nu tänkte jag, och bada Natta för hon ska till Vingåker och tävla imorgon får vi se hur de går då ! :) alltid lika spännande..:D

Hörs!!

Bjuder på lite bilder från gårdagen orkar dock inte lägga upp alla, dom finns på Fbook:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0