Why is this happening

Dagen började bra som sagt iaf, har hunnit tvätta transporten och varit en snabbis med mamma in till stan och lämnat in täcken på tvätt, sen hem och vidare till vet med debbie.. hade faktiskt inte tänkt tanken om att vi skulle få detta besked.. sjukt tåkigt är det iaf.. Hon är och kommer föralltid att vara min ögonsten, har ju hela tiden vetat att något är fel eftersom hon ser ut som hon gör just nu, men att de va så illa trodde jag inte.. en skada som legat där ett tag som ingen veterinär upptäckt sen tar det ca 4 min så vet man precis.. sjukt.. och just nu håller hennes kropp på att ge upp, så nu går hon i hagen med sin bästis, och bara njuter av livet, så får vi se när nästa steg tas! tror tårnara har runnit konstant i ca 3 timmar nu, visste inte att det fanns så många och när tar dom slut?
Det är ju du som gjort mig till vad jag är idag mitt hjärta<3



trött på folk som drar egna slutsatser...
jag säger inget så har jag ingenting sagt!

Kommentarer
Postat av: Hun

Vet vad ja säger

2009-07-03 @ 02:07:54
Postat av: sandra

Tänker på dig! Livet är inte alltid rättvist.. :/

Ta hand om dig

Kram Sandra

2009-07-10 @ 22:23:23
URL: http://metrobloggen.se/lillsandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0