Up in the sky again

Precis käkat ungefär de jag hunnit med, va upp till hum med erica men så klart stängt öppnar igen 4/8, kul kul..:P klar i stallet, ska åka ut till Debbsan nu och ge henne lite mat sen hem och longera sen vidare med skit.. kvällen då? ja vad händer får väl se..

Måste bara säga att så mycket som jag sovit dom här dagarna va längesen, i söndags somna jag 22 och vakna halv 2 för skulle köra hem macke sen hem och somna typ kvart över 2 upp 7.30 hem och fodra somna släppte ut vid 10 somna och vakna igen vid 3, haha hur normalt är de liksom? men min kropp känna ganska trött.. blir väl bättre om ett tag igen i guess..

fan va mätt jag blev, (igen) kan inte äta normalt heller, måste trycka i mig tills de tar stopp och jag typ spyr..:P


I'm happy to be with you, hope you understand..

Love aint easy, You know i feel youre pain
Love aint easy, We been crying in the rain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0