This is a bad day, it never gonna end happy

jaha, vilken dag då.. började imorse att jag ställt kl på 7.15 somna så klart om och vakna inte förns 7.50 hopp upp ur sängen och kastar på mig klädera.. ska gå ut genom dörren och låsa den? vart är mina nycklar tänker jag.. letar igenom hela lägenheten halv tyst sådär;) sen kommer jag på fan dom ligger i bilen, lubbar ner till bilen och tillbaka låser och åker hem.. väl hemma så fixar jag hästarna och så där, åker ut till Debbie och de gick bra(Y) något positivt idag!

kommer hem så jvla hungrig och sugen på stekt potatis med ägg och ketchup.. ska ta up potatsen ut kylen och kommer åt en skål som ramlar rakt ner på glas hyllan som är längst ner i kylen, hur stor är chansen att den ramlar rakt ner? aja blir iaf glas över allt inte nog med tappar bunken med mat i också, så mat och glas på halva golvet.. börjar städa och laga mat då, bränner maten som va kvar (typ 1potatis) och ska hålla bort glaset missar soptunnan så jag får göra om allting igen! fy fan va trött jag blir och nu är kvällen destroyed too, så egentligen vill jag bara gå och sova just nu!! och vakna imorn och hoppas de blir en bättre dag!!

aja , ska inte deppa sönder fast jag har god lust just nu, för det går iinte bra nu alltså!
vad händer här näst? man får ett ben avsparkat av en häst eller nåt, skulle inte förvåna mig.. blääää

nej nu ska jag åka och hämta spån kör väl av vägen eller nåt så Have a great life folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0