The long distance is killing me

Inte har det inte hänt så speciellt mycket, varmt som satan har det varit iaf! men ska väl inte klaga antar jag.. Erica har fått lägenhet så blir flytt och mat där ikväll, men först nu ska jag ut och rida i värmen och svettas lite tänkte jag..:P medans andra ligger på beachen i Halmstad! knappt nå avundsjuk alls, jag neej..

Power meet ihelgen som sagt får väl se vad som händer, blir väl utgång för mig och Sandra antar jag, fast faktiskt en sak jag måste berätta är inte speciellt sugen, fick förfrågan idag men avböjde! stolt över mig själv fast iförsig hade jag redan lovat erica att hjälpa henne så hade jag inte gjort de hade nog läget sett annorlunda ut nu..

nej nu ska jag ut i värmen så man blir klar nån gång..:)

Hörs!!

This is the start of something new
i havent felt like this so many times before
all i want is you and to see you every day!

Jag hade otur som mötte dig!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0