Put a ring on it

fy fan vilket jvla väder det är ute?! och värre va det igår, när jag körde till sura igår va jag tvungen att köra med hel lysena på för att kunna se vart kanten av vägen, såg inte ett piss ut genom rutan.. sen när jag och sandra va på väg till Willys kändes de som blixten slog ner i bilen såg ut som någon tog kort precis utanför rutan och hela bilen börja låta, ja typ morra om man kan säga så.. läskigt värre..

men inte hindrar vädret mig och sandra från att gå på krogen, blev sjökrogen igår och var helt okej med folk fast vädret.. va längesen jag hade så kul! och de höll en hel kväll:D
kom fram två st som bah, du är denise bäcklund lillesyrra va!? haha ja, vad säger man.. :P

blev en sväng till E-tuna igår också, mucho trevligt.. :) Miss!

Vi har översvämmning på baksidan av stallet:/ inge vidare, sen är de träning kl 14 idag också, kul kul..

fick ett meddelande om att de är nån som går och skär hästar som går ute i hagen, inte första sms utan typ 3dje, va fan har man i huvet då? vad får man ut av de? måste vara psykiskt sjuk lr nå..


 Always and forever! <3 Låter inget komma i mellan oss <3
apropå Sandra, hon va frihetsgudinnan igår! King!

ska äta frukost nu, sen vila sen ut och ta tag i allt vatten, weeeey!
Hörs!


Another day, Another life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0