Now you're gone

varit otroligt duktig idag måste jag säga själv.. va helt klar i stallet kl 9 imorse och då har de ridits 3 hästar mockats m.m. känns som klockan typ är 2 nu men den är inte ens 11 rätt skönt, fdast vädret kunde ju få ha varit bättre idag då.. tänkte ju sola idag men de sket sig ju.. blir till att sitta inne och glo på en film ett tag fram över nu, sen ikväll antar jag att de blir stan snackas om förfest och grejer, orkar inte lägga ner energi på de jag bara glider med idag.. har inget riktigt sug men men.. de kommer väl ju längre det går på dagen så..

nej, nu ska jag ut och promenera med min hund, och rensa tankarna lite, kan behövas dessa dagar!

Hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0