Laid to rest

sitter hemma, har nyss dushat.. idag har de väl inte varit något spec va in till ikea ett tag på dagen, och in på Ö&B och kom på att jag fan aldrig varit där..:P haha
sen blev de käk på McD. fy fan ska aldrig mer äta där, fan va dåligt jag mådde efteråt, men vet ju att man kommer iaf göra de nästa gång man kliver in i dimman, vill säga imorn?! :P haha nja kankse de kanske..

Kollade på Laid to rest igår, bättre film finns ju om man säger så.. förstod typ inte halva filmen.. men den funka ju kankse om man inte har något bättre att kolla på.. sen efter de blev de paradise, och ikväll får jag verkligen inte bara missa!! haha bäst ikväll:D sen blev det sova sen upp halv 8 imorse och hem och fixa hästarna och ringa vet. som kommer ut och kikar på Debbie imorn:/ så får vi se vad som händer..

ikväll då? blir fiskpinnar och mos vad jag vet hitills och Paradise.. för övrigt ingen aning.. ;)

Annars i mitt liv, vad händer? just nu inte mycket.. Tävlingarna startar snart så man får lite struktur på det hela :P kan behövas..

Hello Hello Hello here i'am, Welcome to my life!

Sandra Mr.Student är din den dag du vill ha han ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0