it's getting hot in here

nästan nyss käkat och  ska väl ta mig lite glass snart tänkte jag.. mumsigt.. igår då, jo hjälpte erica att flytta, grymt fin lägenhet alltså, och sjukt stor! flytten gick bra gick väl värre med att sova då vi hade två hundra där som ingen av dom uppskatta att de sprang folk i trappen hela natten lång, så gapa skällde och va den ena tyst börja den andra, så kl 6.00 imorse gav vi upp.. vi gik upp och hon körde hem gick ut i stallet sen gick jag in och sova och vakna inte förns 12.20, oooops.. gillar inte att sova sådär länge hela dagen blir förstörd..

idag ska jag och mamma iaf iväg och kolla uppp Debbie och se om vi kan få reda på vad de är för fel på henne, hon har liksom gått på bete nu i 9 veckor och inte gått upp 1 gram, så får fel vad som händer och sker med den hästen nu då.. sen efter det ska jag hem och rida de är ju bara att glömma att rida på dagarna, man blir ju helt förstörd.. och ska man rida på morgonen måste man gå upp typ kl 6 för att man inte ska dö av värmeslag när man rider sista hästen.. så de satsar jag på imorgon för imorn kväll hade jag inte tänkt vara hemma direkt så måste upp i tid! :P puuh kommer vara helt döööd..


Jag vill också flytta hemifrån! skulle vara så skönt att ha sitt egna, men antar att de får vänta ett tag till..

nej nu ska jag äta glass! :)

Hörs!!

I want you to come home now!

 inte sett dig på flera dagar, vad gör du hela mitt liv!? ;) hihi

Kommentarer
Postat av: Sändy

<3

2009-07-02 @ 19:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0