If i told you, you where beautiful what would you do

idag har det inte hänt något spec faktiskt, fortsatt möte runt 4 idag, blir nog bra om allt klaffar! iiih :P sen åkte jag hem och red, och hästarna sköter sig fantastiskt nu så himla skönt! :D allt blir så mycket lättare då..

åkte förbi sara en snabbis och snacka lite, planer för lördag kväll;) haha lyx..

nu håller jag på att vänta på att lipstick jungle ska bli klart får se vad de är för nå, har inget bättre för mig ändå så att..:P

nej, nu orkar jag inte skriva något mer för finns inget intressant att berätta!

Hörs!!

I can walk a tousand miles to be with you

Kommentarer
Postat av: Lina

lipstick jungle är asbra! :P

2009-07-07 @ 22:58:46
URL: http://linaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0