I keep falling down

som sagt det blev Pitchers igår med Niklas, karlsson och Macke kom fler folk väl inne i stan, mucho trevligt iaf.. tror alla fick i sig lite väl mycket! :P haha men kul vare iaf..
Idag då, hm ja fått en hel del gjort faktiskt, stolt över mig själv.. Fått up el tråd, åkt och varit lite hemlig, fått fönstrerna fixade, ridit, varit ner till Domino osv..
Tror Domino får kommer hem imorn iaf, (äntligen!) han står ju bara där nere då så dom kan fiska pengar.. blää.. nej imron ska han hem punkt slut!

Blir Qwarn imorgon och lördag som de ser ut nu eller Qwarn 1 dag och stan 1 dag, få se hur vi lägger upp det hela.. hoppas på bra väder iaf!! plz..

Hörde precis att det piper i mitt öra, grymt irriterade om jag får säga de..
Nej, nu ska jag kolla på The hills, mitt nya fawo:P

Byyye!!

I fall too deep and too hard, seeing no end,
but maybe one day you see the sunlight again, and looking forward
I dont wanna stay in the past, I  want to move forward...

Bilder från gårdagen!


Saknar min Sandra!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0