Good for me, Bad for you

kom hem från karlstad rungt lunch, mycket trevlig kväll igår god mat cider och spel.. haha och katter som jag hellre skulle vara utan:P haha Nisse sjujävla katt de där, anföll Nicks ist för affe, haha så jvla kul! fast fick mig en omgång jag med så ska nog inte skratta så mycket..
Blev iaf Kina mat vid hemkost förbi bolaget och ica en snabbis och handla..:) för ikväll äre in i dimman som gäller! :D
Blir jag och Sandra:) iiiiih<3

Ridit djuren också, gick bra de med, har fått en ny hästskötare btw..:D hehe

Hållt i Alwin idag också, har jag gjort mitt för 7 veckor fram över.. och ja han är 7 veckor och höll han första gången idag, men de där med barn är inte riktigt min grej asså..

ne, nu ska jag fixa mig iordning för kvällen,, tror Sändy just anlände till placet också..:)

BYYE!

 inget sånt här väder mer tack:P

Take it or leave it bby... I'm happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0